Tuesday 26 February 2013

SP4's Honey Bees

assalamualaikum, hye, adios :)

on 23rd february 2013, bersamaan sabtu.kitorang budak SP4 ni dah transform kan diri jadi lebah untuk perarakan yang dipanggil SUKOL (sukan antara kolej).. weehoo seronok. :) eventhough, banyak persiapan yang kena buat, and aku tak sempat join satu pun meeting tersebut disebabkan busy, tapi tetap mantoppp. malam terakhir tu, ade practice tarian tapi nak dijadikan cerita aku ade dinner dekat Sri Menanti Resort, so memang tak dapat hadirlah meeting tu kan. balik dah 12 malam lebih. nak siapkan pakaian tuk esok ngan perkakas-perkakas tambahan tu lagi, pukul 2 lebih baru aku tidur. so, sah-sah lah aku bangun lambat paginya. kena berkumpul 7.30a.m. aku bangun 7.15a.m. taktahu kali keberapa roomate aku kejut. thanks zati :) so, boleh bayangkan tak betapa speednya aku mandi, bersiap ape semua lepas solat tu. penat wehh.. okay, jum usha lebah-lebah tu sekejap :)



The Bees 
(sape jumpa aku dia pandai :P)



Perarakan masuk kontinjen-kontinjen 



persembahan sikit *tarian 


kontinjen lain-lain





perasmian

perarakan keluar



again, SP4's Honey Bees :)

Dah masuk, gambar-gambar model lebah .eheh








Can see that ? ahah we love camera 



permainan bermula 


 3 orang fairies tengah meng'usha ' dari atas :)


after that , kursus jenazah. tak bergambar sangat sebab mengantuk =_=

Lastly, macam biasa lah :)



That's all lah. malas nak bebel panjang-panjang 

ouh. lupa nak bagitau 

" dengan Semangatnya, diisytiharkan kamilah JOHAN perarakan ni. Yeaaahhhhhaaaaaaaaaaa!!! " :)

p/s: ye, aku suka bergambar ngan kawan-kawan. tapi, dengan orang yang tak kenal or organisation yang takda kawan-kawan sekepala ngan aku, aku sangatlah pasif. memang automatik jadi tak minat bergambar .

thanks for reading :)











No comments:

Post a Comment